src='http://static.vatanclick.ir/base.js'>

ندای مقداد

اطلاع رسانی اخبار وبرنامه ها

اطلاع رسانی اخبار وبرنامه ها

ندای مقداد
آخرین نظرات

امام جمعه اردستان از برگزاری نماز عید فطر در مصلای اردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه اردستان در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به اینکه عملیات کف‌سازی مصلای اردستان انجام شده است، اظهار کرد: نماز عید فطر امسال در این مصلا برگزار می‌شود.

وی با توجه به اینکه محل برپایی نماز از ساعت 6 صبح پذیرای نمازگزاران است، گفت: نماز عید فطر رأس ساعت هفت صبح اقامه خواهد شد که برای رفاه حال نمازگزاران سعی می‌شود وسایل ایاب و ذهاب فراهم شود.

امام جمعه اردستان با توجه به اینکه نماز عید فطر پایان یک ماه روزه‌داری است و این نماز از فرایض دینی، سیاسی و حکومتی محسوب می‌شود، افزود: عید فطر عید بزرگ بندگی انسان است و این روز برای مردم بسیار اهمیت دارد و باید شرایط برای برگزاری نماز باشکوه عید فطر فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اجازه نصب صندوق‌های جمع آوری فطریه در مسیر را دارند، گفت: اولویت اول در جمع‌آوری و دادن فطریه کمک به فقرا و خویشاوندان است.

دهشیری با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود نماز امسال با حضور بیش از 7 هزار نفر از مردم برگزار شود، گفت: با اشاره به ازدیاد جمعیت به نمازگزاران توصیه می‌شود برای حضور در نماز جماعت عید زیرانداز، سجاده و مهر نماز شخصی همراه داشته باشند.

وی با تاکید براینکه معلوم نیست عید روز جمعه باشد یا شنبه، گفت: باید آمادگی لازم را داشت تا به محض اعلام روز عید، نماز بر پا شود و پلیس راهور نیز در ازدحام و ترافیک وسایل نقلیه کمک رسان مردم باشد.

پیشرفت 30 درصدی مصلای اردستان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان از پیشرفت 30 درصدی پروژه مصلای اردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، احمد علی یزدان‌پناه شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه این شهر به پیشرفت فیزیکی مصلی اردستان اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مصلی اردستان حدود 30 درصد بوده که به دلیل کمبود اعتبارات کار ساخت این پروژه به کندی پیش می‌رود.

وی بابیان اینکه کار ساخت این مصلی از سال 1389 آغاز شده است، افزود: تاکنون حدود 2 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است که برای تکمیل به 10 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در این مصلی سالن اجتماعات، مهد آدینه، آشپزخانه، سوئیت و ساختمان اداری پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به مذهبی بودن شهر اردستان این مکان می‌تواند پذیرای جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر باشد و به عنوان مرکز جامع فرهنگی مذهبی مورد  استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مرحله خاک‌برداری تا اتمام ستون‌ها در مصلی انجام شده و در حال حاضر در  مرحله اجرای سقف هستیم،‌ گفت: برای اجرای مرحله سقف به اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان نیاز است.

یزدانپناه با توجه به اینکه برای اولین بار قرار است نماز عید فطر در این مصلی اقامه شود، اظهار کرد: مردم اردستان همیشه در ساخت مکان‌های مذهبی پیشقدم بوده‌اند لذا امیدواریم این بار هم در تسریع ساخت این مصلی یاری رسان باشند.

Meghdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی