src='http://static.vatanclick.ir/base.js'>

ندای مقداد

اطلاع رسانی اخبار وبرنامه ها

اطلاع رسانی اخبار وبرنامه ها

ندای مقداد
آخرین نظرات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان از برگزاری رزمایش اقتدار در شهرستان اردستان خبر داد و گفت: این رزمایش از تاریخ ۲۰ شهریورماه به مدت دو روز با استعداد دو گردان بیت المقدس در حال برگزاری است.

سرهنگ دوم پاسدار سید هدایت الله نورزاده در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار در شهرستان اردستان اظهار کرد: این رزمایش از تاریخ ۲۰ شهریورماه به مدت دو روز با استعداد دو گردان بیت المقدس در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: عملیات دفاع از کوی وبرزن، مقابله با ناآرامی‌های اجتماعی، پدافند دور تادور و عملیات تخریبی، امداد و نجات، عملیات ضدهلی برن همراه با میدان تیر و آشنایی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم از مهم‌ترین برنامه‌های این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان بیان کرد: ارتقای سطح توان بسیجیان و گردان‌های بیت المقدس و هم‌چنین آمادگی دفاع در مقابل تهدیدات دشمن به ویژه نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و فضای بین‌الملل به دلیل ناآرامی‌های داعش و صهیونیست در منطقه از اهداف این رزمایش است.

وی افزود: تا زمانی که ملت ایران گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستند کسی جرات تعرض به میهن اسلامی را پیدا نمی‌کند و گردان‌های بیت المقدس این آمادگی را دارند که هر وقت نیاز باشد از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کنند و در این امر لحظه‌ای درنگ نیست.

Meghdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی